Popis postupu reklamace výrobků WOODLIIS

1. krok

Vyplníte případ na stránce https://www.woodliis.cz/reklamace-seznam-pripadů, kde uvedete údaje o reklamaci/vratce jako - číslo objednávky, popis vady, způsob vyřízení reklamace a adresu doručení.

2. krok

Odeslání zboží na adresu:
Jakub Brezovský - Get Anchored s.r.o.
Klimkovičova 29, 04023 Košice - Slovenská republika
(bez dobírky)

3. krok

V průběhu reklamace jste vždy přesně informováni, v jakém stavu je reklamace přes tiketový systém přímo na naší stránce. Všechny aktualizace Vám automaticky zašleme e-mailem.

4. krok

Reklamaci řešíme v co možná nejkratším termínu, nejpozději však do 30 dnů. Následně balík odešleme na Vaši adresu.

 

Přišlo mi poškozené zboží

1. Zkontrolujte zásilku

Při přebírání objednávky od přepravce prosím zkontrolujte vizuální stav obalu zásilky, především zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravována. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se dohodli na dalším postupu. Případně doporučujeme převzít balík a ihned jej otevřít před doručovatelem.

2. Sdělte nám problém

Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození nebo ztrátu obsahu později než 48hod od provedení, kontaktujte nás založením případu ,,poškozené zboží,, na stránkách  https://www.woodliis.cz/reklamace-seznam-pripadov.

 

Otázky a odpovědi

Zakoupil jsem produkt a není funkční

Zboží vrátíte nebo vyměníte v rámci 14 denní lhůty pro odstoupení od kupní smlouvy. Zboží odešlete poštou na adresu centrály bez dobírky, případně jej můžete přinést osobně po telefonické dohodě na výdejní místo.

Jaké dokumenty potřebuji k reklamaci?

Číslo dokladu případně faktury, která byla přibalena v balení - na základě tohoto čísla se dokážete online identifikovat v našem reklamačním systému. Do balíku nemusíte přikládat žádné dodatečné doklady, protože vše jste registrovali online na stránkách reklamace/vratky -  https://www.woodliis.cz /reklamace-seznam-případů.

Je třeba přibalit i příslušenství?

Ano, příslušenství může být příčinou závady, a také je potřebné pro otestování zařízení.

Mám závadu na příslušenství, je tedy třeba k reklamaci zaslat i hlavní výrobek?

Ne, pokud jste si jisti, že příslušenství vykazuje závadu, lze jej reklamovat samostatně.

Potřebuji originální obal od výrobku?

Ano i ne. K podání reklamace není třeba mít originální obal, ale je vhodné v něm zboží připravit k přepravě.

Kdy bude moje reklamace vyřízena?

Reklamaci se snažíme řešit v co možná nejkratším termínu, nejpozději však do 30 dnů.

 

Tato stránka má informativní charakter, závazné stanovisko obsahují VOP.</p >