Popis postupu reklamace výrobků WOODLIIS
Vyplníte případ na stránce https://www.woodliis.cz/reklamace-seznam-pripadů, kde uvedete údaje o reklamaci/vratce jako - číslo objednávky, popis vady, způsob vyřízení reklamace a adresu doručení.
Odeslání zboží na adresu:
Jakub Brezovský - Get Anchored s.r.o.
Klimkovičova 29, 04023 Košice - Slovenská republika
(bez dobírky)
V průběhu reklamace jste vždy přesně informováni, v jakém stavu je reklamace přes tiketový systém přímo na naší stránce. Všechny aktualizace Vám automaticky zašleme e-mailem.
Reklamaci řešíme v co možná nejkratším termínu, nejpozději však do 30 dnů. Následně balík odešleme na Vaši adresu.
Přišlo mi poškozené zboží
Při přebírání objednávky od přepravce prosím zkontrolujte vizuální stav obalu zásilky, především zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravována. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se dohodli na dalším postupu. Případně doporučujeme převzít balík a ihned jej otevřít před doručovatelem.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození nebo ztrátu obsahu později než 48hod od provedení, kontaktujte nás založením případu ,,poškozené zboží,, na stránkách https://www.woodliis.cz/reklamace-seznam-pripadov.
Otázky a odpovědi
Zboží vrátíte nebo vyměníte v rámci 14 denní lhůty pro odstoupení od kupní smlouvy. Zboží odešlete poštou na adresu centrály bez dobírky, případně jej můžete přinést osobně po telefonické dohodě na výdejní místo.
Číslo dokladu případně faktury, která byla přibalena v balení - na základě tohoto čísla se dokážete online identifikovat v našem reklamačním systému. Do balíku nemusíte přikládat žádné dodatečné doklady, protože vše jste registrovali online na stránkách reklamace/vratky - https://www.woodliis.cz /reklamace-seznam-případů.
Ano, příslušenství může být příčinou závady, a také je potřebné pro otestování zařízení.
Ne, pokud jste si jisti, že příslušenství vykazuje závadu, lze jej reklamovat samostatně.
Ano i ne. K podání reklamace není třeba mít originální obal, ale je vhodné v něm zboží připravit k přepravě.
Reklamaci se snažíme řešit v co možná nejkratším termínu, nejpozději však do 30 dnů.
Tato stránka má informativní charakter, závazné stanovisko obsahují VOP.</p >